Alla inlägg under september 2011

Av Sandra Eklund - 28 september 2011 12:27

Oj, nu va det jätte länge sen jag skrev något här. Har varken haft lust, tid eller ork.. Nu bor jag och Jimmie ihop och allt är fixat här hemma äntligen. Vi målade om i köket, det behövdes verkligen. De andra rummen får vänta. I måndags fyllde jag 19, hade besök både i söndags och måndags av släkten. Har fått massa fina och bra saker + pengar. Tack igen:) Igår va Melinda här, vi åt kina/thai mat som jag hade varit sugen på i flera veckor. Super gott!:) Så blev de massa snack och sen åkte hon hem. Då åkte jag och Jimmie och handlade, jag köpte ett ställ till min gitarr som jag velat ha länge och en ny torkställning för den andra suger! Och så blev de lite annat behövligt.. Idag har jag tänkt att jag ska tvätta, diska och städa här.. det blir inge roligt för jag är jätte trött, sovit väldigt oroligt i natt och känns som jag börjar bli sjuk:( Sen hade jag tänkt att jag skulle göra mammas goda chileconkarne.. Hoppas det blir bra! Har ont i magen, det är väll växtvärk. Våran prins har blivit stor, jag tycker inte magen gör honom rättvisa. Han behöver mer plats där inne!:/<3 Idag gick jag in i vecka 32:) Jag ska ta kort på magen senare och lägga in.. Nu ska jag lägga undan datan och börja göra lite nytta här..  


Presentation


Sandra heter jag och är 19 år, på denna blogg skriver jag om min graviditet och annat som händer i mitt liv!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards