Direktlänk till inlägg 18 oktober 2011

16:00 och full av längtan

Av Sandra Eklund - 18 oktober 2011 16:00

Pappa ringde förut, när han har fått lön får jag låna pengar så att jag kan köpa bebis saker:) Får se om bebis vill ligga där inne en vecka till<3

Jag har haft samandragningar hela dagen till och från, dem kommer när dem behagar.. Känner mig väldigt konstig, jag har samma känsla och mående som jag haft innan de andra gångerna jag lagts in på förlossningen..Får se om det blir något eller inte..En stor del av mig vill att det ska sätta igång nu, jag längtar så otroligt efter att få träffa min lilla pojke!<3 Jag känner mig så otroligt otålig, jag har fått för mycket försmak av hur det kommer bli så nu kan jag inte sluta längta!

Jag är så nyfiken på hur han kommer se ut, jag tänker på det jätte ofta. Det är så coolt igentligen att jag och Jimmie tillsammans har skapat en helt ny människa, en ny liten människa till denna värld:) En liten plutt som kommer se upp till oss, behöva oss och älska oss mer än allt annat<3 Och han kommer föralltid vara fånge i mitt hjärta, föralltid ha mitt stöd, föralltid ska jag finnas där för honom, föralltid ska jag vara hans mamma<3 Det är så mysigt att leka med tanken på att snart är vi en riktig familj:) Vi har skapat oss en egen liten familj och det känns så underbart ju mer jag tänker på det. Jag bara längtar ihjäl mig tills jag får se min lilla pojke, tills jag får hålla honom tätt intill mig och berätta hur mycket vi älskar honom.<3<3

  Mammas lilla skatt<3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Eklund - 4 november 2011 12:55


Sovit jätte bra i natt, ändå är jag helt slut - skit trött! Och som vanligt så önskar jag bara att förlossningen ska starta.. men det gör den ju INTE. Barnmorskorna hade fel.. Jag kanske går hela tiden ut i alla fall? Vem vet..jag vet inte vad ...

Av Sandra Eklund - 4 november 2011 12:19

          Älskar dig så mycket lilla bebis, vi längtar efter dig<3<3 ...

Av Sandra Eklund - 1 november 2011 23:30


Det gick bra hos barnmorskan idag! Hon tog blodtryck, kände på magen och mätte den, tog blodprov och lyssna på bebis hjärta. Allt var normalt förutom att jag behöver mer järn igen, men jag tänker inte börja med järntabletterna för jag mådde inge ...

Av Sandra Eklund - 1 november 2011 12:25


Efter att ha haft massa samandragningar/värkar i mage,rygg och underliv fick vi igår komma upp på en kontroll på förlossningen. Jag ville se om jag öppnats nå mera, men det hade jag ju självklart inte:/ Så det va bara att åka hem igen.. jag fick 2 ...

Av Sandra Eklund - 1 november 2011 12:09

        Magen växer så det knakar! Nu är den ännu större^^, ...

Presentation


Sandra heter jag och är 19 år, på denna blogg skriver jag om min graviditet och annat som händer i mitt liv!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards