Alla inlägg den 25 juni 2011

Av Sandra Eklund - 25 juni 2011 23:30

Hallå!

Jag skickade iväg ett sms till min gamla matte lärare från IV tidigare eftersom hon är så otroligt gullig och snäll och gärna vill veta hur det går med min graviditet:) Skrev och berättade om ultraljudet och så:) Fick svar för ett tag sen, ett långt urgulligt sms:) Måste skriva ner det här så ni får se hur underbar hon är, världens bästa lärare EVER!<3


" Hej gamla eleven från IV :-) Jag kommer aldrig att glömma dig Sandra Det är inte alla som kämpar så hårt som du gjorde <3:-) Kul att höra av dig och att allt går bra med graviditeten ;-) Vad kul att det blev en pojke när ni nu ville det Jag är i Hong Kong och hämtar hem en av mina döttrar som jobbat som lärare i engelska i Kina i 5 månader :-* Ta hand om dig jättemycket och har du lust så hör gärna av dig ;-) Kul att höra hur det går Kram "


Visst är hon underbar? Jag blir så rörd varje gång hon skickar ett sms till mig, hon gav aldrig upp hoppet om mig. Hon kämpade tills jag äntligen fick godkänt i matte, hon va den ända som kunde få mig att äntligen begripa mig på matten. Bästa läraren jag någonsin har haft! Saknar henne verkligen, till och med fast jag inte är hennes lärare längre så bryr hon sig om mig. Då är man verkligen en bra människa<3


Vågade inte svara tillbaka på smset dock:/ För antagligen får hon betala för mina sms som jag skriver precis som mamma får göra nu när hon är i Turkiet:/ Får skriva om någon dag då hon förmodligen kommit hem:)

//Sandra Eklund

 

Av Sandra Eklund - 25 juni 2011 22:18

Hallå!


Idag har jag äntligen fått Jimmie att komma på några fina pojknamn med mig som vi sen kan välja mellan till bebis när han kommit ut och vi sätt hur han ser ut:)  De vi kom på som vi tycker är fina är dessa :)

  • Lucas
  • Adam
  • Jake
  • Albin
  • Kristoffer
  • James

Vad tycker ni om namnen?:)


//Sandra Eklund

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sandra heter jag och är 19 år, på denna blogg skriver jag om min graviditet och annat som händer i mitt liv!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards