Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Sandra Eklund - 27 augusti 2011 18:17

Vi hann inte åka och hämta baby to be boxen innan apoteket stängde så vi åkte till Runes färger och Bauhaus och kollade på lite färg, blev även att vi kollade på lite tapeter. Jimmie vill ju så gärna att vi tapetserar också och det vill jag med men vet inte om pengarna räcker till det. Lite svårt att veta hur dyrt det kommer bli och så, har ju aldrig tapetserat förut. Vi får försöka räkna ut sen hur många rullar vi skulle behöva till en vägg i vardagsrummet.. Och sen är det ju tapetklister och lite annat man behöver till.. Men om vi ska tapetsera så måste vi be våra pappor om hjälp, dem kan ju sånt där i alla fall;P Just nu ligger jag och lyssnar på musik på Spotify:) Snart ska vi åka och fiska, hoppas vi får nå fisk denna gång!:)

   

Vad som än hänt, vad som än händer..Så kommer jag alltid älska dig Jimmie. Du äger mitt hjärta, kan inte leva utan dig. <3    

Av Sandra Eklund - 27 augusti 2011 12:51

Usch, jag fick en shock nyss när jag kollade på min rygg i spegeln. Den ser ut som en jävla prickikorv! Graviditeten gör mig verkligen äckligt finnig! Känns som att jag nyss kommit in i puberteten igen! Dem sätter sig inte så mycket i ansiktet men på ryggen och bröstkorgen älskar dem att bosätta sig, usch och fy.. Nu ska jag i alla fall klä på mig mina förmodligen allt för varma kläder och så ska jag fixa mig lite innan vi åker ner på stan för att hämta ut baby to be boxen:) Ha en trevlig lördag folket!

Presentation


Sandra heter jag och är 19 år, på denna blogg skriver jag om min graviditet och annat som händer i mitt liv!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards