Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Sandra Eklund - 26 augusti 2011 13:33

Ikväll ska både jag och Jimmie vara barnvakt, fast på olika håll. Han åt sina småsyskon och jag åt min lillebror. Jag skulle egentligen vara barnvakt med Jimmie till hans småsyskon men eftersom min lillebror blivit sjuk och inte kan följa med mamma och Thord ut och äta så är jag barnvakt åt honom. Hoppas bara inte han smittar mig, känner redan av att jag börjar bli sjuk med det slår ju inte ut..

Ligger hemma hos Jimmie och väntar på att han ska komma hem från jobbet, vill träffa han ett tag innan jag ska gå hem.<3 Soffborden vi skulle kolla på har någon annan tagit nu:/ Vilken otur man har.. På torsdag får vi äntligen nycklarna till lägenheten, jag längtar! Vill inspektera varenda litet hörn utav lägenheten^^, och sen vill jag åka och köpa färg och tillbehör så att vi kan renovera i hallen och vardagsrummet! Det är synd att vi måste renovera, hade behövt de pengarna till annat.. Men hallen är bajsbrun och tapeten i vardagsrummet har börjat lossna! Så det är tyvärr ett måste:( Men de får bli att bara måla, inte tapetsera också som vi hade tänkt. Det kommer inte pengarna räcka till.. Och jag ska också måla, fast jag är gravid. Får öppna båda balkongdörrarna och kanske ha på mig Jimmies mask.. Tror fan inte det kan vara så farligt om man inte målar dagligen som på ett målarjobb.. Ne nu ska jag spela lite buble saga på facebook och sen ska jag nog kolla på tusen bröder:) Ha en trevlig fredag!

 

Av Sandra Eklund - 26 augusti 2011 00:00

Det gick hur bra som helst att vara barnvakt, Markus är ju så snäll och go:)

Vi gjorde chokladbollar, 3 dubblad sats. Det va ett jävla problem att knåda ihop degen i den lilla bunken vi hade. Skulle nog gjort varje sats för sig^^, haha. Men det gick till slut och gott blev det:) Sen delade jag upp choklad som mamma och Thord hade köpt till ungarna, och efter det blev det att kolla på film med lilla Markus. Sen kom de vuxna hem, även moster Elisabeth va med:) Satt på balkongen ett tag och pratade och syster fick känna på min mage när lillen sparka och höll på:) " Åh va coolt" Sa hon och såg lycklig ut, det va kul:), sen började jag packa och gick hem till Jimmie:) Det va inte länge vi hann kolla på tv innan Jimmie blev så trött att han va tvungen att sova haha:* Imorgon ska jag säga åt honom att vi måste åka till stan och hämta ut baby to be boxen för den hade jag helt glömt bort!;P Sen om det inte blir regn imorgon ska vi fiska igen:) Kolla på lite tusen bröder igen kanske innan jag sover? Det är så spännande^^,

God natt världen!

Presentation


Sandra heter jag och är 19 år, på denna blogg skriver jag om min graviditet och annat som händer i mitt liv!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards