Direktlänk till inlägg 26 augusti 2011

Fredag..

Av Sandra Eklund - 26 augusti 2011 13:33

Ikväll ska både jag och Jimmie vara barnvakt, fast på olika håll. Han åt sina småsyskon och jag åt min lillebror. Jag skulle egentligen vara barnvakt med Jimmie till hans småsyskon men eftersom min lillebror blivit sjuk och inte kan följa med mamma och Thord ut och äta så är jag barnvakt åt honom. Hoppas bara inte han smittar mig, känner redan av att jag börjar bli sjuk med det slår ju inte ut..

Ligger hemma hos Jimmie och väntar på att han ska komma hem från jobbet, vill träffa han ett tag innan jag ska gå hem.<3 Soffborden vi skulle kolla på har någon annan tagit nu:/ Vilken otur man har.. På torsdag får vi äntligen nycklarna till lägenheten, jag längtar! Vill inspektera varenda litet hörn utav lägenheten^^, och sen vill jag åka och köpa färg och tillbehör så att vi kan renovera i hallen och vardagsrummet! Det är synd att vi måste renovera, hade behövt de pengarna till annat.. Men hallen är bajsbrun och tapeten i vardagsrummet har börjat lossna! Så det är tyvärr ett måste:( Men de får bli att bara måla, inte tapetsera också som vi hade tänkt. Det kommer inte pengarna räcka till.. Och jag ska också måla, fast jag är gravid. Får öppna båda balkongdörrarna och kanske ha på mig Jimmies mask.. Tror fan inte det kan vara så farligt om man inte målar dagligen som på ett målarjobb.. Ne nu ska jag spela lite buble saga på facebook och sen ska jag nog kolla på tusen bröder:) Ha en trevlig fredag!

 

 
 
Ingen bild

Vendela

29 augusti 2011 14:02

Hejsan, vad roligt att ni ska måla om. Och även fast det är dyrt är det en fin investering och man blir ofta väldigt nöjd efteråt.

Byggla.se kan man lägga upp sina byggprojekt, få feedback samt inspiration. 
Det skulle vara väldigt roligt om du kan visa hur du förändrar ditt hus. Lägger du upp ditt projekt så får du en morot. 

Du kan antingen gå direkt till http://byggla.se/projekt/skapa-projekt/ eller så mailar du mig på vendelabyggla@gmail.com
/Vendela

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Eklund - 4 november 2011 12:55


Sovit jätte bra i natt, ändå är jag helt slut - skit trött! Och som vanligt så önskar jag bara att förlossningen ska starta.. men det gör den ju INTE. Barnmorskorna hade fel.. Jag kanske går hela tiden ut i alla fall? Vem vet..jag vet inte vad ...

Av Sandra Eklund - 4 november 2011 12:19

          Älskar dig så mycket lilla bebis, vi längtar efter dig<3<3 ...

Av Sandra Eklund - 1 november 2011 23:30


Det gick bra hos barnmorskan idag! Hon tog blodtryck, kände på magen och mätte den, tog blodprov och lyssna på bebis hjärta. Allt var normalt förutom att jag behöver mer järn igen, men jag tänker inte börja med järntabletterna för jag mådde inge ...

Av Sandra Eklund - 1 november 2011 12:25


Efter att ha haft massa samandragningar/värkar i mage,rygg och underliv fick vi igår komma upp på en kontroll på förlossningen. Jag ville se om jag öppnats nå mera, men det hade jag ju självklart inte:/ Så det va bara att åka hem igen.. jag fick 2 ...

Av Sandra Eklund - 1 november 2011 12:09

        Magen växer så det knakar! Nu är den ännu större^^, ...

Presentation


Sandra heter jag och är 19 år, på denna blogg skriver jag om min graviditet och annat som händer i mitt liv!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards