Direktlänk till inlägg 7 augusti 2011

Fiskeglad och mat galen ;)

Av Sandra Eklund - 7 augusti 2011 22:28

Hallå där!

Tycker jag är väldigt dålig på att uppdatera mig här, ska försöka ändra på det!;)

I fredags eftermidag blev det fiska (meta) med älskling på tidölindö, jag fick en pytteliten aborre och en större mört :)  Älskling fick också en mört men vi kasta i alla fiskar, inget att ta hem direkt^^, Igår var vi på biltema och jag hittade ett kastspö för bara 149 kr så det införskaffade jag mig haha, jag är ju inte direkt en fiskarkung så jag behöver inget svindyrt spö ;)  Sen på kvällen åkte vi till ängsö för att hitta ett fiskeställe, vi åkte runt med bilen genom hela ängsö + prommenerade en jävla bra bit genom en skogs stig men vi hittade inget bra ställe ;S Så då åkte vi till björnön i stället och fiskade, men igår hade vi ingen lycka med fisket. Min lina trasslade sig direkt så de va bara att greppa metspöt för mig, men fiskarna bara snodde min mask hela tiden utan att fastna på kroken så då gav jag till slut upp;D Jimmie fick inte heller någon fisk, dem nappade men fastnade aldrig på kroken^^, Så när det blivit mörkt och kallt begav vi oss mot donken och åt, men jag måste säga att usch jag tycker inte om donken längre. Det är väll inte direkt äckligt men inte gott heller. Har fastnat för Max och burger king nu i stället.. Både jag och Jimmie fick ordentligt ont i magen efter hamburgaren.. Sen åkte vi hem till min ena moster ett tag för vi skulle hämta mamma där, när vi kommit till parkeringen och jag gick ut ur bilen sätter jag handen på magen och säger "ÅH, det där va sista gången jag åt mc donalds!" Precis när jag pratat klart ser jag en tjej stå vid bilen brevid, hon flinade och Jimmie skämdes. Och det gjorde jag med, haha.. När vi kommit in på min mosters gård börja jag as garva och sa "det måste låtit som att jag mena att jag har världens rännskita eller nått!!" Jimmie garva och höll med xD Ibland är jag verkligen pinsam... ^^,

Idag har vi varit runt och glott på möbler och annat igen:) Jimmie köpte en fritös inne på mediamarkt:) Sen blev de in på citygross och köpa mat, ikväll har vi ätit friterade strips och lökringar med korv till mig och kött till de andra, det va super gott! Speciellt lökringarna, jag och Jimmie njöt av varje tugga!;D Jag har börjat äta som en jag vet inte vad! Är hungrig nästan hela tiden, igår blev det mat 3 gånger, först pasta med tomatsås sen pasta bolognese sen donken och ändå va jag inte direkt "mätt" efter donken haha.. Aja nu har jag skrivit en hel bok så nu får det räcka för ikväll;) Ha en fortsatt trevlig kväll läsare!:)

//Sandra Eklund

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Eklund - 4 november 2011 12:55


Sovit jätte bra i natt, ändå är jag helt slut - skit trött! Och som vanligt så önskar jag bara att förlossningen ska starta.. men det gör den ju INTE. Barnmorskorna hade fel.. Jag kanske går hela tiden ut i alla fall? Vem vet..jag vet inte vad ...

Av Sandra Eklund - 4 november 2011 12:19

          Älskar dig så mycket lilla bebis, vi längtar efter dig<3<3 ...

Av Sandra Eklund - 1 november 2011 23:30


Det gick bra hos barnmorskan idag! Hon tog blodtryck, kände på magen och mätte den, tog blodprov och lyssna på bebis hjärta. Allt var normalt förutom att jag behöver mer järn igen, men jag tänker inte börja med järntabletterna för jag mådde inge ...

Av Sandra Eklund - 1 november 2011 12:25


Efter att ha haft massa samandragningar/värkar i mage,rygg och underliv fick vi igår komma upp på en kontroll på förlossningen. Jag ville se om jag öppnats nå mera, men det hade jag ju självklart inte:/ Så det va bara att åka hem igen.. jag fick 2 ...

Av Sandra Eklund - 1 november 2011 12:09

        Magen växer så det knakar! Nu är den ännu större^^, ...

Presentation


Sandra heter jag och är 19 år, på denna blogg skriver jag om min graviditet och annat som händer i mitt liv!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards