Direktlänk till inlägg 16 augusti 2011

Gratis babyboxar :)

Av Sandra Eklund - 16 augusti 2011 17:56

Idag åkte jag och älskling förbi babyproffsen och hämtade en gratis babybox och blöjhink som jag beställt:)  Detta va med i babyboxen

  • Blöjor
  • nappflaska
  • 20 kr värdekupong på pampers blöjor
  • tidningar och kataloger
  • oparfymerade våtservetter
  • 3 stycken barnmatsskedar
  • Hjärta med texten Tradera på

       Jag är jätte nöjd över blöjhinken faktiskt:)  Fick även med refiller till:)

( Refiller = speciella "påsar" som man har till blöjhinkar. ) ;)


Är du också gravid och vill beställa denna babybox och blöjhink gratis?:)

Gå in här:) http://www.babybox.se/


Har även beställt en en annan gratis babybox förut som jag inte lagt ut något om så det får komma nu;) Detta beställde jag på en grupp på facebook faktiskt:)

Detta va med i denna babybox:)

  • Mamma tidning
  • Blöja
  • engångs haklapar
  • Barnängen bodylotion
  • Servetter
  • nyttig choklad

Jag fick dock dubbelt av detta för Jonna va söt och beställde en till mig;)


       

  

Är du också gravid och vill beställa denna gratis babybox?:)

Eller vill du kanske beställa denna till en kompis? :)

Gå in på http://www.facebook.com/goodiebaby#!/Barnforsakring och gilla deras sida så kan du beställa direkt :)

 
 
Michelle von Walden - Gravid!

Michelle von Walden - Gravid!

17 augusti 2011 20:20

Jag vill också hämta it min box från babyproffsen men måste vänta några månader innan jag får göra de :P

Imorgon kommer min box från Goodiebaby om allt går som de ska! Längtar!! Hoppas du kryar på dig!

http://nattstad.se/michelle von walden

Sandra Eklund

17 augusti 2011 23:51

Jag tror faktiskt inte det skulle vara några problem för dig att hämta ut redan hos babyproffsen;) Dem frågade inte mig där hur långt jag har kvar till förlossningen:) Fast det kanske beror på vem som står i kassan också iofs=/.. Okej vad roligt hoppas den kommer som den ska:D Tack:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Eklund - 4 november 2011 12:55


Sovit jätte bra i natt, ändå är jag helt slut - skit trött! Och som vanligt så önskar jag bara att förlossningen ska starta.. men det gör den ju INTE. Barnmorskorna hade fel.. Jag kanske går hela tiden ut i alla fall? Vem vet..jag vet inte vad ...

Av Sandra Eklund - 4 november 2011 12:19

          Älskar dig så mycket lilla bebis, vi längtar efter dig<3<3 ...

Av Sandra Eklund - 1 november 2011 23:30


Det gick bra hos barnmorskan idag! Hon tog blodtryck, kände på magen och mätte den, tog blodprov och lyssna på bebis hjärta. Allt var normalt förutom att jag behöver mer järn igen, men jag tänker inte börja med järntabletterna för jag mådde inge ...

Av Sandra Eklund - 1 november 2011 12:25


Efter att ha haft massa samandragningar/värkar i mage,rygg och underliv fick vi igår komma upp på en kontroll på förlossningen. Jag ville se om jag öppnats nå mera, men det hade jag ju självklart inte:/ Så det va bara att åka hem igen.. jag fick 2 ...

Av Sandra Eklund - 1 november 2011 12:09

        Magen växer så det knakar! Nu är den ännu större^^, ...

Presentation


Sandra heter jag och är 19 år, på denna blogg skriver jag om min graviditet och annat som händer i mitt liv!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards