Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Sandra Eklund - 3 oktober 2011 14:18

           

bilderna togs i lördags :) Vecka 32 ( 31+3 )

Av Sandra Eklund - 3 oktober 2011 13:55

Ingen rolig måndag idag, jag är sjukt trött och känner mig febrig. Behövs städas här men jag hittar inte orken till någonting, det ända jag gjort är att sätta på en maskin med smutstvätt. Har ingen matlust heller, så fort jag äter något får jag ont i magen och jag mår illa av bara tanken på mat. Om ca en halvtimma kommer mamma hit, kanske borde plocka undan lite disk i alla fall innan hon kommer. I helgen köpte Jimmie en kanin som vi blev förälskade i , han fick heta Alvin som jag ville:) Han är otroligt söt, igår va han på bushumör.. Han klättrade upp på Jimmies axel när han låg i soffan och så kissa och bajsa han på Jimmie. Det hade jag skit kul åt;D Jimmies mamma och småsyskon va här i helgen också, vi bjöd på fika och hade trevligt:) Jag fick ett presentkort från lindex som uppskattades väldigt mycket så sen blev de shoppingtur, jag köpte massa underkläder som behövdes:) Slänger upp lite bilder på söta Alvin:)

     

Presentation


Sandra heter jag och är 19 år, på denna blogg skriver jag om min graviditet och annat som händer i mitt liv!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards