Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Sandra Eklund - 25 juli 2011 23:14

Köpte dessa 2 par mammajeans idag, jätte fina och satt perfekt:)

 

 

Och dessa söta bebis kläder köpte Jimmie:)


 

 

 

Söta va? :) Jag längtar efter plutten ännu mer när jag kollar på bebiskläderna:) 

Av Sandra Eklund - 25 juli 2011 22:57

Hallå där!

Idag va jag hos barnmorskan med älskling, hans föräldrar, hans mammas barn och hans pappas tjej, det blev verkligen fullproppat i det lilla rummet haha. Mamma skulle egentligen vara med också men hon mådde inge bra:/ Barnmorskan frågade en massa saker sen tog hon mitt blodtryck som fortfarande va för lågt. Sen fick jag dra upp tröjan och lägga mig ner, det första barnmorskan sa innan hon tog på dopplern va "Brukar din mage alltid vara så här spänd och toppig?" Jag kollade ner på magen och sa i chock "ojävlar!" Och började skratta, så då fick jag förklara att det bara va bebis som trycker upp sig med rumpan förmodligen haha. Sen tog hon på gelen på min mage och satt på dopplern och började rulla runt den på magen, men vår lilla ängel sparkade och rörde sig så mycket att det blev jätte svårt att hitta hjärtljudet,

barnmorskan tyckte det va jätte kul och sa att man märker att han mår bra eftersom han är så rörlig, två jätte korta gånger hörde vi hjärtljuden och barnmorskan hann höra att det låg på 140 eller lite högre och att det lät helt normalt:) Sen tog hon kissprov på mig och det va också helt normalt:) Vi fick en ny tid den 15e agusti för blodprover men då ska jag åka dit själv så att Jimmie slipper åka från jobbet. Är ju ändå inget "viktigt" besök direkt:)

//Sandra Eklund

 

Presentation


Sandra heter jag och är 19 år, på denna blogg skriver jag om min graviditet och annat som händer i mitt liv!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards