Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Sandra Eklund - 7 juli 2011 23:32

Hallå där!

Ni som varit gravida eller är gravida, kan ni svara på denna frågan?..

- Visst saknar man sin bebis när den är i magen?

Jag vet att man gör det, man saknar och längtar ihjäl sig efter att få hålla sin lilla flicka eller pojke i famnen. Eller hur?

Så varför har då min så kallade vän så svårt att fatta det? Hon har nu sagt upp kontakten med mig på grund utav att hon "Inte orkar med mig" På grund utav att jag inte längre pallade förklara för henne "Hur jag kan sakna min bebis"  Jag försökte förklara att när man varit gravid länge och känner bebis sparkar och rörelser så saknar man bebisen, men det kunde hon inte fatta och då orkade hon inte med mig och sa upp sin kontakt med mig, hon skulle vara min bästa vän. Men vilken jävla bästa vän gör så?? Blir fan ledsen och förbannad, vad är det för en jävla människa?!

 

Av Sandra Eklund - 7 juli 2011 12:09

Hallå!

Det första jag gjorde när jag vaknat och klätt på mig var att sätta mig vid datan och leta/söka lägenheter, precis som varje morgon. Hoppas det leder någon vart allt detta sökande. Jag skrev till hallstahem igår om våran krissituation och dem skrev att vi skulle skicka Jimmies arbetsintyg till dem så att dem ser att han får inkomst. Hoppas det hjälper. Jag ska snart gå hem och och äta något, jag och bebis behöver lite näring;) Sen när jag ätit ska jag packa ner lite saker från mitt rum i flyttkartonger. Jag har redan börjat;) Men saker jag inte använder så mycket kan jag ju packa ner, jag packade ner massa kläder igår som bara tog plats i garduroben haha.. Bättre att börja nu än när magen är jätte stor och i vägen:) Ne nu ska jag fixa mig lite och gå hem:)

Have a nice day;)

//Sandra Eklund

  Saknar Pelle plutten:*<3

Presentation


Sandra heter jag och är 19 år, på denna blogg skriver jag om min graviditet och annat som händer i mitt liv!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards