Direktlänk till inlägg 5 juli 2011

Dagens..

Av Sandra Eklund - 5 juli 2011 15:22

Hellu!

Jag sket i att göra slingor idag, jag orka inte. Det får bli imorgon eller någon annan dag. Jag ligger i min nybäddade säng i mitt nystädade rum och väntar på att älskling ska komma hem från jobbet:* Vi ska till Mimer och tjata sen ska vi en sväng till biltema:) Jag är jätte hungrig, ska äta något. Har väntat på att någon från blocket ska höra av sig men det gör dem inte.. På torsdag ska älskling till banken och fråga om lån, hoppas hoppas hoppas att dem går med på att ge han lån om hans pappa står som borgsman eller vad det heter. Då kan vi köpa en lägenhet, för om inte ens folk på blocket kan höra av oss till oss om visning hur fan ska vi då få lägenhet?!?! Får Jimmie inget lån ska vi till Akelius på måndag och tjata. Men verkar inte finnas nå mänskliga människor längre på sånna där ställen som kan hjälpa en, alla bryr sig för mycket om vad regeringen bestämmer hela tiden..Blää det finns inte ett ända parti i politiken som jag tycker om längre, jag gillade socialdemokraterna förut men nu gillar jag fan INGET! Om det inte blir bättre tänker jag fan inte rösta när jag får göra det nästa gång! //Sandra Eklund

 Lilla ängel

Mamma och pappa älskar dig

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Eklund - 4 november 2011 12:55


Sovit jätte bra i natt, ändå är jag helt slut - skit trött! Och som vanligt så önskar jag bara att förlossningen ska starta.. men det gör den ju INTE. Barnmorskorna hade fel.. Jag kanske går hela tiden ut i alla fall? Vem vet..jag vet inte vad ...

Av Sandra Eklund - 4 november 2011 12:19

          Älskar dig så mycket lilla bebis, vi längtar efter dig<3<3 ...

Av Sandra Eklund - 1 november 2011 23:30


Det gick bra hos barnmorskan idag! Hon tog blodtryck, kände på magen och mätte den, tog blodprov och lyssna på bebis hjärta. Allt var normalt förutom att jag behöver mer järn igen, men jag tänker inte börja med järntabletterna för jag mådde inge ...

Av Sandra Eklund - 1 november 2011 12:25


Efter att ha haft massa samandragningar/värkar i mage,rygg och underliv fick vi igår komma upp på en kontroll på förlossningen. Jag ville se om jag öppnats nå mera, men det hade jag ju självklart inte:/ Så det va bara att åka hem igen.. jag fick 2 ...

Av Sandra Eklund - 1 november 2011 12:09

        Magen växer så det knakar! Nu är den ännu större^^, ...

Presentation


Sandra heter jag och är 19 år, på denna blogg skriver jag om min graviditet och annat som händer i mitt liv!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards