Direktlänk till inlägg 9 juli 2011

Yesterday..

Av Sandra Eklund - 9 juli 2011 12:57

Hellu!

Igår blev de en trevlig promenad till willys med mamma:) Hon hjälpte mig välja hårfärg.. Sen blev det in på bolaget, försökte hjälpa mamma hitta nå halvtorrt vitt vin, de va inte många å välja mellan så hon nöjde sig med "heltorrt" ^^, Sen blev det in på brynolfs där vi delade på en baugette:) Sen promenad hem igen och fyfan va vi svettades!;D Va hemma ett tag sen kom Jimmie och hämtade mig och vi åkte ner på stan för att leta efter mimers kundcenter kontor igen, efter ett tags letande ringde jag ena mostern som fick förklara vart det låg så till slut hittade vi det:) Det låg i samma lokal som "Mega sale" låg i förut och där praktiserade jag ett tagxD Vi gick in och pratade med en söt ung tjej i Jimmies ålder, hon va jätte trevlig. Inte alls som vissa sur-tanter brukar va;D  Hon fick en kopia utav Jimmies anställningsbevis och hon skulle skriva in det i datorn, sen skulle vi skicka lönebevis sen också så att hon kunde skriva in det. Men hon kunde inte göra något för att hjälpa oss utan vi får fortsätta söka som vi gjort, och så sa hon att vi skulle söka på dem som minst människor sökt på och att det kanske kan gå fortare om vi söker på "hem-direkt" lägenheter. Så ja det är väll vad vi får göra helt enkelt..

Sen körde Jimmie hem mig och han åkte hem till sig för å vänta på att grannen Janne skulle höra av sig så dem kunde åka till hälla och kolla in bilarna. Jag kollade på film med mamma, satt vid datorn och pratade med familjen hela dagen/kvällen. Runt 12 kom Jimmie och hämtade mig, åkte runt lite i bilen sen hem till honom och kolla på tv innan vi somnade.<3

Jag känner mig slö idag, så det blir nog inte göra något speciellt. Vi hade tänkt åka och bada idag men jag tappa lusten, jag har inte badat någonting i sommar änxD

//Sandra Eklund

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Eklund - 4 november 2011 12:55


Sovit jätte bra i natt, ändå är jag helt slut - skit trött! Och som vanligt så önskar jag bara att förlossningen ska starta.. men det gör den ju INTE. Barnmorskorna hade fel.. Jag kanske går hela tiden ut i alla fall? Vem vet..jag vet inte vad ...

Av Sandra Eklund - 4 november 2011 12:19

          Älskar dig så mycket lilla bebis, vi längtar efter dig<3<3 ...

Av Sandra Eklund - 1 november 2011 23:30


Det gick bra hos barnmorskan idag! Hon tog blodtryck, kände på magen och mätte den, tog blodprov och lyssna på bebis hjärta. Allt var normalt förutom att jag behöver mer järn igen, men jag tänker inte börja med järntabletterna för jag mådde inge ...

Av Sandra Eklund - 1 november 2011 12:25


Efter att ha haft massa samandragningar/värkar i mage,rygg och underliv fick vi igår komma upp på en kontroll på förlossningen. Jag ville se om jag öppnats nå mera, men det hade jag ju självklart inte:/ Så det va bara att åka hem igen.. jag fick 2 ...

Av Sandra Eklund - 1 november 2011 12:09

        Magen växer så det knakar! Nu är den ännu större^^, ...

Presentation


Sandra heter jag och är 19 år, på denna blogg skriver jag om min graviditet och annat som händer i mitt liv!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards