Direktlänk till inlägg 19 juli 2011

Toppen!

Av Sandra Eklund - 19 juli 2011 18:30

Hallå hallå!

Idag ringde en bankman till Jimmie och berättade att han får lånelöfte och att brevet kommer nu i veckan:) Vi är jätte glada, nu kan vi.. eller JAG sluta oroa mig för lägenhet:) Vi håller koll för fullt på blocket efter lägenheter på bjurhovda:) Imorgon efter Jimmie slutat jobbet ska vi på visning på en trea här på bjurhovda, det ser jag fram emot:) Men vi ska inte bestämma oss på en gång, det finns andra vi kikat på också. Men denna va väldigt billig så förmodligen kommer vi slå till på denna om ingen hinner före:) Tvättmaskin och diskmaskin ingår också, vilket är väldigt bra! Det ända som är negativt är att det inte finns badkar och tapeterna är tråkiga men det kan man ju fixa:) Känner mig lättat. Nu väntar jag bara på att få ett svar från min rektor, har skrivit och frågat henne om jag får gå om, IGEN fast få börja på målarlinjen i stället, annars får jag gå om samma linje, och jag vill bli målare, inte inredare! Hoppas hoppas hoppas.. Hon lär ju inte svara förns i slutet på Agusti då skolan börjar igen för hon har väll semester, så jag väntar spänt på vad som ska hända :P

//Sandra Eklund

  

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Eklund - 4 november 2011 12:55


Sovit jätte bra i natt, ändå är jag helt slut - skit trött! Och som vanligt så önskar jag bara att förlossningen ska starta.. men det gör den ju INTE. Barnmorskorna hade fel.. Jag kanske går hela tiden ut i alla fall? Vem vet..jag vet inte vad ...

Av Sandra Eklund - 4 november 2011 12:19

          Älskar dig så mycket lilla bebis, vi längtar efter dig<3<3 ...

Av Sandra Eklund - 1 november 2011 23:30


Det gick bra hos barnmorskan idag! Hon tog blodtryck, kände på magen och mätte den, tog blodprov och lyssna på bebis hjärta. Allt var normalt förutom att jag behöver mer järn igen, men jag tänker inte börja med järntabletterna för jag mådde inge ...

Av Sandra Eklund - 1 november 2011 12:25


Efter att ha haft massa samandragningar/värkar i mage,rygg och underliv fick vi igår komma upp på en kontroll på förlossningen. Jag ville se om jag öppnats nå mera, men det hade jag ju självklart inte:/ Så det va bara att åka hem igen.. jag fick 2 ...

Av Sandra Eklund - 1 november 2011 12:09

        Magen växer så det knakar! Nu är den ännu större^^, ...

Presentation


Sandra heter jag och är 19 år, på denna blogg skriver jag om min graviditet och annat som händer i mitt liv!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards