Direktlänk till inlägg 29 juli 2011

Bastuhus och ylande hund!

Av Sandra Eklund - 29 juli 2011 11:06

Hallå!

Detta hus är tamefan som en bastu. Nätterna här är hemska, i natt låg jag vaken hur länge som helst, svettades och skrek på hunden att va tyst, Soffi satt och ylade där nere som bara fan.Hon saknar pappas tjej. Hon skiter för det mesta totalt i vad man säger, hon lyssnar bara på Annika och pappa. Till slut skrek jag åt henne "HÅLL KÄFTEN!" Då slutade hon, det hjälpte inte att skrika "tyst". Började böla inatt för att jag inte fick upp fönstret först, det va hemskt varmt och jag fick panik! Jag får humörsvägningar som fan av det här, den här konstanta kvavheten och värmen och så en hund som inte lyssnar och som verkar självmordsbenägen! Jag mår piss av att knappt få någon sömn, jag har ont i huvudet och magen och är helt slut i hela kroppen och jätte trött. Jag vill inte vara här, jag bara längtar tills det blir söndag så vi får åka härifrån! Pappas tjej ringde förut och hon bara tjatar om att vi ska behandla Soffi som en bebis, men hon är ingen bebis, hon är en bortskämd hund som inte fått lära sig någonting som liten! Men visst, jag försöker göra som hon säger. Tycker Soffi lyssnar mer idag, hon kanske fick lite respekt när jag skrek håll käften åt henne inatt. Missuppfatta mig inte, jag gillar Soffi. Hon är jätte söt, men inatt hatade jag henne för att hon satt och yla och inte lyssna på oss. Tycker synd om min farbror också som har sitt sovrum på andra sidan väggen om pappas hall..

Funderar på om jag ska vila ett tag, jag mår inge bra alls. Längtar till Jimmie kommer hem från jobbet, skönt att det är fredag så att jag får ha han här resten utav tiden..

//Sandra Eklund

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Eklund - 4 november 2011 12:55


Sovit jätte bra i natt, ändå är jag helt slut - skit trött! Och som vanligt så önskar jag bara att förlossningen ska starta.. men det gör den ju INTE. Barnmorskorna hade fel.. Jag kanske går hela tiden ut i alla fall? Vem vet..jag vet inte vad ...

Av Sandra Eklund - 4 november 2011 12:19

          Älskar dig så mycket lilla bebis, vi längtar efter dig<3<3 ...

Av Sandra Eklund - 1 november 2011 23:30


Det gick bra hos barnmorskan idag! Hon tog blodtryck, kände på magen och mätte den, tog blodprov och lyssna på bebis hjärta. Allt var normalt förutom att jag behöver mer järn igen, men jag tänker inte börja med järntabletterna för jag mådde inge ...

Av Sandra Eklund - 1 november 2011 12:25


Efter att ha haft massa samandragningar/värkar i mage,rygg och underliv fick vi igår komma upp på en kontroll på förlossningen. Jag ville se om jag öppnats nå mera, men det hade jag ju självklart inte:/ Så det va bara att åka hem igen.. jag fick 2 ...

Av Sandra Eklund - 1 november 2011 12:09

        Magen växer så det knakar! Nu är den ännu större^^, ...

Presentation


Sandra heter jag och är 19 år, på denna blogg skriver jag om min graviditet och annat som händer i mitt liv!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards